Underbar helg!

Har haft en helt underbart bra helg! Spenderat torsdag-söndag i Malmö, Vellinge och junior SM friidrott, där vi bodde på Scandic segevång, inte de bästa Scandic jag bott på men det funkade. Älskar hotellfrukosten, så den saknar jag en hel del idag när jag måste göra min egna frukost, haha.
Spenderade hela fredagen och lördagen på tävlingsarenan. Träffade massa folk där och hade det allmänt mys.
Igår var det ätnligen, efter att ha väntat hela helgen, dags för mig att springa 400m häck finalen, blev sådär lagomt nervös men det gick bra, tog silver så jag är nöjd!
Dirre efter jag hade sprungit åkte vi till Sturup och hoppade på planet som skulle ta oss till Arlanda, där vi hann fetta på donken, välbehövligt, innan vi tog tåget hem till Gävle igen. Skulle vilja säga att det va skönt att komma hem och få sova i sin egna säng igen, men njaa hotellsängarna va ju så sköna!

Jag, Sara och Evelin på prisutdelningen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0