Göteborg!

Tog tåget till Göteborg tidigare idag, kom fram runt halv tre tiden. Har bara besökt staden två gånger innan så jag tackar google maps för hjälpen att hitta till hotellet, haha.
Känns lite wierd att bo på hotell själv, annars brukar jag ju jämt dela rum med någon, men nu är jag här helt alone. Faktist rätt skönt, men lite ensamt, haha.  

Har promenerat runt och kollat i lite affärer. Sett lite mer av Göteborg än bara Ullevi och Liseberg, vidgat mina vyer helt enkelt!

Nu sitter jag på hotellrummet igen, kollar tv och läser Solo, åt precis en god middag, pasta med kyckling och curry.
Ska bli så skönt att få sova i hotellsäng inatt, love!
Ha en bra kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0