you cant run from your problem forever, you will have to take a bus at some part.

Jobbat 6.30-16 så kom hem från jobbet för ett litet tag sedan. Hade tänkt ut och springa nu men det spöregnar typ så där sjönk min motivation till de lixom. Jaja jag har ju träningsvila så då får det vara okej att skippa joggingen idag.
Tänkte ta tag i att packa lite istället eftersom jag ska hem på lördag. Wohow blir roligt att träffa mamma och pappa, känns som jag inte har träffta dom på evigheter, förutom i fredags när jag var hem för att gå ut bara, haha. Skulle egentligen åkt hem imorrn hade jag tänkt, men det blev ändrade planer och partey står på schemat! Blir utgång med några av dom som va ut i lördags så jag känner på mig att det kommer bli super.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0