Måndag

Dagen började med lite sänghäng hos min vän innan jag skulle iväg och möta Linda på gymmet. Sen blev det iväg och spela tennis med Elin. Va rätt länge sen jag spelade nu men det är riktigt roligt, fast kändes dock som att vi mer sprang och jagade bollar som flög iväg än att spela haha. Efter de blev det middag på Church street, kanske världens godaste mat. Äter alltid för mycket när jag är där, typ så jag riktigt rullar därifrån. Men det är de värt!
Resten av kvällen spenderade vi hemma hos henne och fixade mina naglar. Visar bild lite senare.
Nu har jag precis kommit hem efter de att min toffel skjutsade hem mig, haha. Tänkte kolla ett avsnitt Gossip girl innan jag sommar bara, godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0