Monday.

Började dagen och den nya veckan med en sovmorgon och en liten kort morgonjogg på de. Blev frukost i soffan framför twilight, lite städning och tvätt. Nu har jag precis rört ihop en smoothie och placerat mig framför tv:n och en film igen. Mitt humör från gårdagen är inte direkt på topp så känner för att inte göra något annat vettigt för tillfället. Aja nu kan det väl bara bli bättre?
Ska dra mig mot gymmet lite senare för dagens styrkeprogram och sen tänkte jag dö lite mer här hemma innan jag ska iväg och handla med mammi ikväll. Hoppas ni får en bra start på veckan!


Kommentarer
Postat av: Liborius

jag tyckte det lät som en bra dag:D

2012-08-13 @ 17:15:54
URL: http://liborius.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0