Tillbaka till skolan,

Godmorgon sötisar!
Idag är det första dagen i skolan efter sommarlovet. Läskigt att det är sista året på gymnasiet, känner mig så gammal nu när vi kommer vara äldst på skolan.

Men det ska ändå bli kul att komma tillbaka, eller vem försöker jag lura? Det enda som kommer bli kul är att träffa alla igen men sen kommer vi ju få en massa prov och inlämnings uppgifter, det skulle jag mer än gärna skippa. Fast jag ska försöka se positivt på det hela så det kan nog bli rätt skönt komma in i lite rutiner igen.
Ska äta frukost nu och sen väntar skolan, ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jaa visst är hon snygg:D

2009-08-24 @ 10:55:39
URL: http://seelmic.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej :)

Jag har nu igång jätte många olika tävlingar på min blogg.

Kanske något som just du skulle vilja vinna?



Kika gärna:

http://millahoman.blogg.se/category/tavlingar.html



Och var gärna med..

Kram//M

2009-08-24 @ 12:24:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0