We´ve got each other and that´s a lot

Kom hem från Karlskrona och junior-SM sent i söndags. Det blev ett brons där på 300m häck för min del. I måndags träffade jag Elin och Johanna för en fika. Vi har inte träffats på jätte länge så det var mys!
Och igår var jag på bio med älsklingen. Vi såg Harry Potter, den var läskig, bra och sorglig, haha.

Idag har jag solat, varit med Emelie och tränat. Tänkte städa huset också men det får bli imorrn istället. Ska läsa nya nummret av veckorevyn nu som kom idag sen kommer jag nog somna för jag är så trött.
Godnatt sötisar!


Kommentarer
Postat av: Marcus Å

Nej, vad roligt! Grattis! Börjar grundträningen nu då eller? :)

2009-08-20 @ 07:42:47
URL: http://slipsens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0