underbara helg!

Har haft en grymt bra helg!
I fredags blev det partey hemma i Gävle med några vänner. Vi va först hos mig och åt, spelade spel och hade det mysigt. Sen hamnade vi på Interpool ett tag och när dom andra gick vidare till Slick vandrade jag hem. Skulle upp med ett tåg i lördags så velade inte vara alltför sliten.

I lördags tog jag 10,25 tåget till huvudstaden för ännu en utgång. Började med att luncha med M när jag kom dit, sedan gick vi upp till honom innan vi tog taxin till Sommar för att träffa alla andra. Hade en helt sjukt rolig kväll, helt klart bästa på väldigt länge! Kan lova att det blir utgång i stockholm igen väldigt snart.
Det va så grymt mycket folk där, typ aldrig sett så mycket folk ute.

Linnea, jag och Madde i fredags.

Marcus, jag och Tessi, lördags.

Tessi och jag, lördags.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0